Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/40949
Nhan đề: Journal of Psychology Vietnam Academy of Social Sciences
Tác giả: Phan, Thi Mai Huong
Dang, Thi Thu Trang
Truong, Dinh Thang
Tran, Hai Ngoc
Từ khoá: Psychometric properties
Reliability
Validity
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Tâm lý học;Số 09 .- Tr.98-100
Tóm tắt: The purpose of this study is to test the scientific quality of the Teacher’s readiness to educational reform scale developsd by the resarch team. Based on the theoretical mondel of Rafferty et al, (2013), the research team developed this scale to assess teachers’ readiness for educational reform on two dimensions: cognitive readiness schoonls in the North, the Central and the South participated in answering the questionnaire.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/40949
ISSN: 1859-0098
Bộ sưu tập: Tâm lý học

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.74 MBAdobe PDF
Your IP: 13.59.82.167


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.