Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/40949
Nhan đề: | Journal of Psychology Vietnam Academy of Social Sciences |
Tác giả: | Phan, Thi Mai Huong Dang, Thi Thu Trang Truong, Dinh Thang Tran, Hai Ngoc |
Từ khoá: | Psychometric properties Reliability Validity |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Tâm lý học;Số 09 .- Tr.98-100 |
Tóm tắt: | The purpose of this study is to test the scientific quality of the Teacher’s readiness to educational reform scale developsd by the resarch team. Based on the theoretical mondel of Rafferty et al, (2013), the research team developed this scale to assess teachers’ readiness for educational reform on two dimensions: cognitive readiness schoonls in the North, the Central and the South participated in answering the questionnaire. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/40949 |
ISSN: | 1859-0098 |
Bộ sưu tập: | Tâm lý học |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 1.74 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 13.59.82.167 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.