Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4797
Nhan đề: Determinants of Pre-service English teachers' proficiency variation
Tác giả: Nguyễn, Văn Lợi
Từ khoá: Proficiency
Training factors
Learner Autonomy
Self-regulated Learning Strategies
Năm xuất bản: 2016
Tùng thư/Số báo cáo: International E-Journal for Research in ELT;2 .- p.51-63
Tóm tắt: Factors predicting the English proficiency development of learners have been scarcely reported in empirical research. The current study investigated factors that predicted variation in the English proficiency of a cohort of 75 students of English enrolled in an English language teacher training program at a Vietnamese University. The study, conducted after two years of implementing the program, used a practice IELTS test to determine the proficiency levels and a questionnaire of influential factors as well as an interview to probe the factors. The results showed thatlearner factors including entry level, time management for part-time job and self-study, and use of self-regulated learning strategies could better predict their English proficiency than others related to direct training such as assessment and teaching methods.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4797
ISSN: 2395-0595
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_1.08 MBAdobe PDFXem
Your IP: 18.222.115.120


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.