Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/54956
Title: Đứng sau nhãn hàng
Authors: Bích Trâm
Keywords: Nhãn hàng
Thương mại điện tử
Sàn giao dịch
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Forbes Việt Nam;Số 05 .-Tr.124-125
Abstract: Khoảng trống giữa sàn thương mại điện tử với các nhãn hàng là cơ hội cho OnPoint thực hiện trung gian cung cấp dịch vụ hỗ trợ kinh doanh thương mại điện tử (E-commerce enabler).
URI: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/54956
Appears in Collections:Forbes Việt Nam

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
669.66 kBAdobe PDF
Your IP: 3.12.123.240


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.