Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55366
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Huệ-
dc.date.accessioned2021-06-18T07:44:18Z-
dc.date.available2021-06-18T07:44:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2354-0753-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55366-
dc.description.abstractLanguage is a medium of communication and tool of thinking. Formation of vocabulary, especially descriptive words is considered one the most important tasks in preschool education. By using toys in telling stories, children's awareness (about names, characteristics, benefits, habitats and development process of animals), language skills (know how to apply vocabulary and structures to describe some typical characteristics of an animal, name their stories, tell stories with toy characters) and aesthetic (dancing, drawing, art activities) will develop accordingly. The article presents the development of descriptive language for preschool children aged 4-5 through telling story with toys.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục;Số 441 .- Tr.31-34-
dc.subjectChildrenvi_VN
dc.subjectLanguagevi_VN
dc.subjectLanguage developmentvi_VN
dc.subjectKindergartenvi_VN
dc.subjectStorytelling with toysvi_VN
dc.titlePhát triển ngôn ngữ miêu tả cho trẻ mẫu giáo 4-5 tuổi qua dạy kể chuyện với đồ chơivi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.18 MBAdobe PDF
Your IP: 3.135.247.47


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.