Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/69000
Nhan đề: Applying formative assessment strategies in teaching probability in grade 10 at high schools
Tác giả: Nguyen, Phuong Chi
Từ khoá: Assessment in education
Classroom assessment
Formative assessment
Formative assessment strategies
High school mathematics education
Teaching probability
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: HNUE Journal of science;Vol. 65, Iss.12 .- P.165-175
Tóm tắt: Educational reforms involving assessment have become an important factor in attempts to improve achievements in schools. Formative assessment is the collection of information about student understanding and progress during the learning process. This information can be used as feedback to help students learn more effectively. This article aims to explain the definition of formative assessment and propose some formative assessment strategies that can be applied in teaching probability in grade 10 at high schools.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/69000
ISSN: 2354-1075
Bộ sưu tập: Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.2 MBAdobe PDF
Your IP: 3.140.198.12


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.