Skip navigation
Trang chủ
Duyệt theo
Bộ sưu tập
Duyệt tài liệu theo:
Năm xuất bản
Tác giả
Nhan đề
Chủ đề
Trợ giúp
Language
English
Tiếng Việt
Đăng nhập
Trang cá nhân
Đăng ký email
thông báo
Hồ sơ
Thư viện số
DSPACE
Thư viện số cho phép quản lý các nguồn tài liệu số như: Văn bản, hình ảnh, âm thanh, phim ảnh...
CTU LRC Digital Repository
Duyệt theo Tác giả Nguyễn, Anh Thi
Chuyển đến:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
hoặc nhập các chữ cái đầu tiên:
Sắp xếp theo:
Nhan đề
Năm xuất bản
Ngày gửi
Theo thứ tự:
Tăng dần
Giảm dần
Kết quả/Trang
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Tác giả/Biểu ghi:
Tất cả
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Hiển thị kết quả 1 đến 20 của 31
Trang sau >
Năm xuất bản
Nhan đề
Tác giả
2024
An Autoethnography: An English Pre-service Teacher’s Professional Learning Experience through a Pedagogical Practicum
Nguyễn, Anh Thi
;
Lữ, Vĩnh Tường
2025
AN INVESTIGATION INTO VIETNAMESE EFL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF THE ROLE OF PRESENTATION ACTIVITIES IN ENHANCING PEER INTERACTION
Nguyễn, Anh Thi
;
Tạ, Thị Kim Yến
2023
Discourse Markers in English: Discrepant Usage between Native Speakers of English and Vietnamese EFL Students
Nguyễn, Anh Thi
;
Nguyễn, Thị Cẩm Tươi
2023
EFL Pre-service Teachers’ Perceptions of Continuing Professional Development Activities: A case Study at a University in Vietnam
Nguyễn, Anh Thi
;
Lê, Vũ Thúy Vi
2021
EFL Students’ Perceptions of Difficulties in Achieving English Oral Communicative Competence
Nguyễn, Anh Thi
;
Phan, Ngọc Tường Vy
2025
EXPLORING THE ROLE OF REFLECTIVE PRACTICE IN TEACHING: PERCEIVED BENEFITS, CHALLENGES, AND INTEGRATION STRATEGIES AMONG VIETNAMESE HIGH SCHOOL TEACHERS
Nguyễn, Anh Thi
;
Lê, Hoàng Mỹ Trang
2025
EXPLORING VIETNAMESE EFL PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS OF THE IMPACT OF PEDAGOGICAL PRACTICUM ON THE DEVELOPMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS
Nguyễn, Anh Thi
;
Trần, Thị Như Ý
2025
EXPLORING VIETNAMESE EFL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF FACTORS INFLUENCING THEIR WILLINGNESS TO COMMUNICATE IN ENGLISH CLASSROOMS
Nguyễn, Anh Thi
;
Lưu, Thiện Nhân
2024
Impacts of learning English as a first foreign language on the acquisition of French as a second foreign language: Vietnamese EFL students' perceptions
Nguyễn, Anh Thi
;
Nguyễn, Thu Trâm
2024
Impacts of presentations on students’ engagement in EFL classrooms: Voices of students at a university in the Mekong Delta of Vietnam
Nguyễn, Anh Thi
;
Nguyễn, Phương Anh
2025
INVESTIGATING ACADEMIC RISK-TAKING BEHAVIORS OF VIETNAMESE ENGLISH-MAJORED STUDENTS DURING ENGLISH CLASSES
Nguyễn, Anh Thi
;
Nguyễn, Hoàng Thanh Mai
2025
INVESTIGATING THE DETERMINANTS OF ENGLISH SPEAKING ANXIETY AMONG VIETNAMESE EFL LEARNERS
Nguyễn, Anh Thi
;
Nguyễn, Hữu Quốc
2023
Investigating the pronunciation of English word-final consonants of English and non-English majored students at a university in Vietnam
Nguyễn, Anh Thi
;
Trần, Thị Khánh Lam
2023
INVESTIGATING VIETNAMESE EFL PRE-SERVICE TEACHERS’ EXPECTATIONS OF THE ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION TRAINING PROGRAM
Nguyễn, Anh Thi
;
Trần, Quốc Khang
2024
Investigating Vietnamese learners' perceptions of factors hindering their learner autonomy in EFL learning
Nguyễn, Anh Thi
;
Lê, Khanh
2025
NAVIGATING TASK SELECTION: STRATEGIES AND CHALLENGES FOR VIETNAMESE EFL LECTURERS IN MIXED-LEVEL CLASSES
Nguyễn, Anh Thi
;
Đặng, Thị Tuyết Phượng
2024
Pre-service teachers’ Perspectives on the Effects of Extra-curricular Activities on Improving Skills at University
Nguyễn, Anh Thi
;
Nguyễn, Ngọc Trâm
2021
Promoting Motivation in Language Learning with Native-Speaking English Teachers: Unheard Voices of EFL Students
Nguyễn, Anh Thi
;
Trần, Thị Thiên Trang
2023
Tác động của “rạp hát số” đối với giảng dạy tiếng Anh: Nghiên cứu so sánh giữa nhận thức của giáo viên đã áp dụng và chưa áp dụng
Phương, Hoàng Yến
;
Lê, Thanh Thảo
;
Nguyễn, Anh Thi
2023
Teachers’ Perspectives on the Impacts of Research Activity on Teacher’s Teaching Practices
Nguyễn, Anh Thi
;
Mai, Tấn Thiện