Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/105760
Nhan đề: | High school students’ beliefs and practices in vocabulary learning strategies for conquering national high school exam |
Tác giả: | Ngô, Thị Trang Thảo Phạm, Trần Thất Bảo |
Từ khoá: | Sư phạm Tiếng Anh |
Năm xuất bản: | 2024 |
Tóm tắt: | The study investigates the frequency of vocabulary learning strategy use of twelfth grade students in a high school in Can Tho city, the most frequently used vocabularies learning strategies, and the perceptions of effectiveness of vocabularies learning strategies when they conquer the national high school graduation exam. Based on the 110 data collected from a questionaire of vocabulary learning strategies, the results showed that the determination strategy is the most common strategy used by almost students. Moreover, there was a relationship between vocabulary learning strategy and students’competence in their exam results. Pedagogical implications for teachers and students are also presented. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/105760 |
Bộ sưu tập: | Khoa Ngoại ngữ |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 760.15 kB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.135.194.130 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.