Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/105803
Nhan đề: Impacts of presentations on students’ engagement in EFL classrooms: Voices of students at a university in the Mekong Delta of Vietnam
Tác giả: Nguyễn, Anh Thi
Nguyễn, Phương Anh
Từ khoá: Sư phạm Tiếng Anh
Năm xuất bản: 2024
Tóm tắt: This qualitative study aims to find out the impacts of presentation on students’ learning engagement in EFL classrooms. The findings of the study are intended to contribute to the perceptions of students on their learning activities through presentation. The study employed a semi-structured interview activity as the only instrument for collecting data with the voluntary participation of twelve students. The interviews were used to explore in depth impacts of presentationon students’ engagement for the three main factors, including Individual-based emotional engagement, Individual-based cognitive engagement and Individual-based behavioral engagement. The findings overall showed that the presentation had certain impacts on promoting students’engagement in learning in all researched focuses. Accordingly, the study provides recommendations for maximizing the effect of presentation activities in EFL classrooms contributing great value to students’ engagement in learning.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/105803
Bộ sưu tập: Khoa Ngoại ngữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
421.03 kBAdobe PDF
Your IP: 3.133.155.48


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.