Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/105809
Nhan đề: | Vietnamese EFL learners' perceptions of factors influencing oral presentation skills |
Tác giả: | Lê, Hữu Lý Trương, Thị Phương Quyên |
Từ khoá: | Sư phạm Tiếng Anh |
Năm xuất bản: | 2024 |
Tóm tắt: | The study aimed to investigate perceptions of factors influencing the oral presentation of English-majoring students at a university in Vietnam. This study employed a quantitative method through a questionnaire with a five-point Likert-type scale of agreement (1 = strongly disagree, 2 = disagree, 3 = neutral, 4 = agree, 5 = strongly agree) to collect data. There were 169 English-majoring students who took part in this study. The most influential ones were linguistic factors, followed by external factors, and the lightest one was psychological factors. Besides, understanding the factors students are facing may also enable teachers to help students develop effective learning strategies and improve their oral presentations. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/105809 |
Bộ sưu tập: | Khoa Ngoại ngữ |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 995.16 kB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.145.105.199 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.