Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/105809
Nhan đề: Vietnamese EFL learners' perceptions of factors influencing oral presentation skills
Tác giả: Lê, Hữu Lý
Trương, Thị Phương Quyên
Từ khoá: Sư phạm Tiếng Anh
Năm xuất bản: 2024
Tóm tắt: The study aimed to investigate perceptions of factors influencing the oral presentation of English-majoring students at a university in Vietnam. This study employed a quantitative method through a questionnaire with a five-point Likert-type scale of agreement (1 = strongly disagree, 2 = disagree, 3 = neutral, 4 = agree, 5 = strongly agree) to collect data. There were 169 English-majoring students who took part in this study. The most influential ones were linguistic factors, followed by external factors, and the lightest one was psychological factors. Besides, understanding the factors students are facing may also enable teachers to help students develop effective learning strategies and improve their oral presentations.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/105809
Bộ sưu tập: Khoa Ngoại ngữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
995.16 kBAdobe PDF
Your IP: 3.145.32.73


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.