Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/106481
Nhan đề: Promoting sustainable consumption with a focus on GenZ's purchasing intention of secondhand products on e-commerce
Tác giả: Nguyen, Vu Phuong Thuy
Nguyen, Ngoc Nhu Quynh
Từ khoá: E-commerce
Sustainable consumption
Purchasing intention
Secondhand products
GenZ
Năm xuất bản: 2024
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương;Số 662 .- Tr.118-120
Tóm tắt: Sustainable consumption on e-commerce platforms has gained attention in both academic research and businesses due to the swift growth of the e-commerce market. In this study, the authors evaluate the effects of different stimuli on the intention to buy secondhand goods on e-commerce platforms using regression analysis. An online survey approach was employed to gather data from secondhand consumers, with a valid sample of 228 people from Generation Z. The findings indicate positive relationships between different motivations and purchase intention, thereby helping businesses optimize their performance on e-commerce platforms.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/106481
ISSN: 0868-3808
Bộ sưu tập: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.07 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.162


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.