Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111779
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.advisorLuu, Tien Thuan-
dc.contributor.authorHồ, Ngoc Thien Nhi-
dc.date.accessioned2025-02-18T07:45:23Z-
dc.date.available2025-02-18T07:45:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherB2006362-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111779-
dc.description108 trvi_VN
dc.description.abstractThis study aims to provide a comprehensive understanding of the factors influencing consumers’ purchase intention on Amazon’s Cross Border ecommerce platforms, with a specific focus on the impact of perceived risk. Subsequently, this study proposes practical implications for sellers and strategists to develop effective strategies to mitigate perceived risk, enhance consumer trust, and enhance purchase intention in the international e-commerce marketvi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectKinh doanh quốc tế CLCvi_VN
dc.titleAnalyzing Factors Affecting Consumers' Purchase Intention On Amazon Cross Border E-Commerce Platform In Can Tho Cityvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.64 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.3


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.