Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111779
Nhan đề: Analyzing Factors Affecting Consumers' Purchase Intention On Amazon Cross Border E-Commerce Platform In Can Tho City
Tác giả: Luu, Tien Thuan
Hồ, Ngoc Thien Nhi
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2024
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: This study aims to provide a comprehensive understanding of the factors influencing consumers’ purchase intention on Amazon’s Cross Border ecommerce platforms, with a specific focus on the impact of perceived risk. Subsequently, this study proposes practical implications for sellers and strategists to develop effective strategies to mitigate perceived risk, enhance consumer trust, and enhance purchase intention in the international e-commerce market
Mô tả: 108 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111779
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.64 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.119


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.