Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111851
Nhan đề: Analyzing the impact of service quality factors on customer satisfaction and loyalty at convenience stores: A case of GS25 convenience store in Can Tho city, Vietnam
Tác giả: Phạm, Le Dong Hau
Huynh, Khanh Van
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2024
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: Analyzing the impact of service quality factors on customer satisfaction and loyalty at convenience stores: A case of GS25 convenience store in Can Tho city, Vietnam
Mô tả: 124 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111851
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.89 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.19


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.