Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111890
Nhan đề: Factors affecting the purchase decision via livestream on TikTok of Gen Z in Can Tho city
Tác giả: Phạm, Le Dong Hau
Tran, Ngoc Han
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2024
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: Identifying and analyzing the main factors affecting the shopping decision of Gen Z through livestream on Tiktok in Can Tho City to assess the level of influence of each factor to clarify the main drivers of purchasing decisions, and at the same time, make recommendations for businesses to optimize marketing strategies. The thesis also contributes to the theory of consumer behavior research in the context of online shopping via social networks.
Mô tả: 72 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111890
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.14 MBAdobe PDF
Your IP: 3.137.163.99


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.