Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111890
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.advisorPhạm, Le Dong Hau-
dc.contributor.authorTran, Ngoc Han-
dc.date.accessioned2025-02-19T08:26:43Z-
dc.date.available2025-02-19T08:26:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherB2006393-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111890-
dc.description72 trvi_VN
dc.description.abstractIdentifying and analyzing the main factors affecting the shopping decision of Gen Z through livestream on Tiktok in Can Tho City to assess the level of influence of each factor to clarify the main drivers of purchasing decisions, and at the same time, make recommendations for businesses to optimize marketing strategies. The thesis also contributes to the theory of consumer behavior research in the context of online shopping via social networks.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectKinh doanh quốc tế CLCvi_VN
dc.titleFactors affecting the purchase decision via livestream on TikTok of Gen Z in Can Tho cityvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.14 MBAdobe PDF
Your IP: 3.142.199.81


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.