Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111913
Nhan đề: Impact of electronic word-of-mouth on brand image and product purchasing intentions: empirical study on choosing to use iphone ò citizens in Can Tho city
Tác giả: Quan, Minh Nhut
Pham, Nguyen Gia An
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2024
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: Analyze and evaluate the extent of the impact of electronic word-of-mouth (eWOM) marketing on brand image and the intentions of citizens in Can Tho City to choose and use iPhone smartphones. Based on the research findings, the study aims to propose strategic management solutions to enhance the brand image of iPhone and increase consumer purchase intentions in this region. These solutions not only aim to strengthen brand equity but also contribute to the effective development of marketing strategies within the context of today’s competitive market landscape.
Mô tả: 105 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111913
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.23 MBAdobe PDF
Your IP: 18.188.4.90


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.