Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111913
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.advisorQuan, Minh Nhut-
dc.contributor.authorPham, Nguyen Gia An-
dc.date.accessioned2025-02-19T09:09:47Z-
dc.date.available2025-02-19T09:09:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherB2006332-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111913-
dc.description105 trvi_VN
dc.description.abstractAnalyze and evaluate the extent of the impact of electronic word-of-mouth (eWOM) marketing on brand image and the intentions of citizens in Can Tho City to choose and use iPhone smartphones. Based on the research findings, the study aims to propose strategic management solutions to enhance the brand image of iPhone and increase consumer purchase intentions in this region. These solutions not only aim to strengthen brand equity but also contribute to the effective development of marketing strategies within the context of today’s competitive market landscape.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectKinh doanh quốc tế CLCvi_VN
dc.titleImpact of electronic word-of-mouth on brand image and product purchasing intentions: empirical study on choosing to use iphone ò citizens in Can Tho cityvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.23 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.119


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.