Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111932
Nhan đề: Solutions to improve the quality of individual customer credit at Vietnam Public Joint Stock Commercial Bank - Tay Do Branch - Ly Tu Trong Office
Tác giả: Ho, Hong Lien
Nguyen, Thi My Duyen
Từ khoá: Tài chính Ngân hàng CLC
Năm xuất bản: 2024
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: Assess the effectiveness of individual customer credit activities and the quality indicators of credit at the Vietnam Public Joint Stock Commercial Bank − Tay Do Branch − Ly Tu Trong Office, in order to identify the strengths and limitations existing in individual customer credit activities. Based on the research results, the study proposes solutions to improve credit quality of individual customers at Vietnam Public Joint Stock Commercial Bank − Tay Do Branch − Ly Tu Trong Office, in accordance with the current situation and conditions in the new context.
Mô tả: 106 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/111932
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.09 MBAdobe PDF
Your IP: 18.218.121.80


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.