Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/11219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBurlingham, Bo-
dc.date.accessioned2019-08-14T02:25:31Z-
dc.date.available2019-08-14T02:25:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.ctu.edu.vn:8080//jspui/handle/123456789/11219-
dc.description.abstractZalc Mroueh không "làm thử” để có hợp đồng, thách thức những "phi lý" mà ông cho là gây tổn hại cho ngành quảng cáo.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Forbes Việt Nam;Số 07 .- Tr.120-121-
dc.subjectNgười điên tỉnh táo nhấtvi_VN
dc.subjectZalc Mrouehvi_VN
dc.titleNgười điên tỉnh táo nhấtvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Appears in Collections:Forbes Việt Nam

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_2.02 MBAdobe PDFView/Open
Your IP: 3.147.140.23


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.