Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/114783
Nhan đề: | Non-verbal language application in language teaching and learning in the English classroom: A systematic review study |
Tác giả: | Nguyen, Phuong Linh Huynh, Thi My Duyen |
Từ khoá: | Language teaching and learning Non-verbal language Rules and techniques |
Năm xuất bản: | 2024 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp (Dong Thap University journal of science);Vol.13, No.07 .- P.70-77 |
Tóm tắt: | The weight of non-verbal language application is strongly believed to significantly offer several benefits to language teaching and learning. This paper is a critical and systematic analysis of available literature on the application of non-verbal language in the English classroom context. Specifically, it investigates common types of non-verbal language used in the English classroom. In addition, the paper focuses on highlighting the effects of non-verbal language on teachers and students in terms of knowledge transferring and understanding, teaching and learning motivation and language communication. Finally, it looks into some rules and techniques to implement non-verbal language in the educational context. The research findings provide a comprehensive overview of the application of non-verbal language in order to enrich teachers’ teaching experience, boost up the students’ performance as well as competence, improve learning outcomes, and increase the quality of language teaching and learning. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/114783 |
ISSN: | 0866-7675 |
Bộ sưu tập: | Khoa học ĐH Đồng Tháp |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 434.77 kB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.148.217.16 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.