Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/115764
Nhan đề: | An investigation into efl teachers’ perceptions and practices of using Mind-mapping in writing classes |
Tác giả: | Bui, Thanh Loan Phan, Ngoc Thach |
Từ khoá: | Mind-mapping Teacher perceptions Teacher practices Teaching english writing Writing Skills |
Năm xuất bản: | 2024 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp;Vol.14, No.03 .- P.23-35 |
Tóm tắt: | The objective of this study was to investigate the perceptions and instructional practices of English teachers regarding the use of Mind-mapping in teaching writing skills. Data were gathered from a sample of 96 teachers who employed Mind-mapping as a pedagogical tool in Vietnam. A mixed-methods approach, integrating both quantitative and qualitative methodologies, was utilized for data collection. The findings indicated that the participating teachers recognized the potential benefits of Mind-mapping in enhancing writing instruction. Additionally, the involved teachers emphasized the importance of ensuring clarity and comprehensiveness in the implementation of Mind-mapping within educational contexts. By effectively optimizing the use of Mind-mapping, educators can foster more engaging and supportive learning environments that facilitate the development of students' writing skills. The outcomes of this study offer foundational insights and recommendations aimed at improving the quality of writing instruction for students in the future. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/115764 |
ISSN: | 0866-7675 |
Bộ sưu tập: | Khoa học ĐH Đồng Tháp |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 702.59 kB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.232 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.