Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/115764
Nhan đề: An investigation into efl teachers’ perceptions and practices of using Mind-mapping in writing classes
Tác giả: Bui, Thanh Loan
Phan, Ngoc Thach
Từ khoá: Mind-mapping
Teacher perceptions
Teacher practices
Teaching english writing
Writing Skills
Năm xuất bản: 2024
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp;Vol.14, No.03 .- P.23-35
Tóm tắt: The objective of this study was to investigate the perceptions and instructional practices of English teachers regarding the use of Mind-mapping in teaching writing skills. Data were gathered from a sample of 96 teachers who employed Mind-mapping as a pedagogical tool in Vietnam. A mixed-methods approach, integrating both quantitative and qualitative methodologies, was utilized for data collection. The findings indicated that the participating teachers recognized the potential benefits of Mind-mapping in enhancing writing instruction. Additionally, the involved teachers emphasized the importance of ensuring clarity and comprehensiveness in the implementation of Mind-mapping within educational contexts. By effectively optimizing the use of Mind-mapping, educators can foster more engaging and supportive learning environments that facilitate the development of students' writing skills. The outcomes of this study offer foundational insights and recommendations aimed at improving the quality of writing instruction for students in the future.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/115764
ISSN: 0866-7675
Bộ sưu tập: Khoa học ĐH Đồng Tháp

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
702.59 kBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.232


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.