Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/120360
Nhan đề: VIETNAMESE EFL PRE-SERVICE TEACHERS’ PERCEPTIONS ON UTILIZING PREDICTING ACTIVITIES IN THE PRE-READING STAGE FOR HIGH SCHOOL ENGLISH TEACHING
Tác giả: Ngô, Thị Trang Thảo
Nguyễn, Phạm Minh Thiện
Từ khoá: Sư phạm Tiếng Anh
Năm xuất bản: 2025
Tóm tắt: Studies have proved predicting activities to be effective in English lessons; however, there is no study in the Vietnamese context regarding this technique. Therefore, this qualitative study investigated Vietnamese English as a Foreign Language (EFL) preservice teachers’ perceptions of utilizing these activities in the pre-reading stage for high school English teaching. Eleven Vietnamese EFL pre-service teachers participated in semi-structured interviews and provided positive perceptions on their awareness, benefits and challenges of utilizing predicting activities in their English reading lessons. They also gave constructive suggestions for teachers to enhance this activity in their English reading lessons. Through the findings, Vietnamese EFL teachers can consider implementing these activities in their lessons, and lecturers and curriculum developers can adjust to improve the ELT curriculum and teacher training programs, enhancing predicting activities in high school English teaching.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/120360
Bộ sưu tập: Khoa Ngoại ngữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.4 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.121


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.