Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/122381
Nhan đề: The impact of green marketing in personal care products purchase intention: Mediation roles of green brand image and green trust: A study in Can Tho City, Vietnam
Tác giả: Trương, Khánh Vĩnh Xuyên
Trịnh, Phương Nhi
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2025
Nhà xuất bản: Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: The factors influencing consumers’ intention to purchase green personal care products in Can Tho City, with a focus on the mediating roles of Green Brand Image and Green Trust. Based on the findings, the research aims to propose managerial implications to enhance the effectiveness of sustainable marketing strategies for businesses in the personal care industry.
Mô tả: 98 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/122381
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.67 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.3


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.