Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/122569
Nhan đề: The impact of social media on Generation Z’s purchase intention toward eco-friendly packaged products: a case study in Can Tho City.
Tác giả: Quan, Minh Nhựt
Lý, Thị Mỹ Nhung
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2025
Nhà xuất bản: Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: The influence of social media on the purchase intention of Gen Z toward products with eco-friendly packaged products in Can Tho City. Based on the findings, the research proposes recommendations to raise awareness and promote sustainable consumption within the Gen Z community, thereby encouraging businesses to shift toward the production and use of eco-friendly packaging.
Mô tả: 93 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/122569
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.62 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.2


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.