Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/122571
Nhan đề: Determinants of Attitude toward Green Brands and Its Impact On Brand Equity in E-Commerce Delivery: A Study among Gen Z Consumers in Can Tho City
Tác giả: Nguyễn, Đinh Yến Oanh
Nguyễn, Kiều Vân
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2025
Nhà xuất bản: Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: The impact of factors influencing the Attitude toward Green Brands among Gen Z in Can Tho City which in turn impact on Green Brand Equity in the green e-commerce and delivery fields. The research aims to develop a model demonstrating the influence of these factors and to propose managerial implications, marketing strategies for companies that support an increase in the environmental awareness and green marketing aim to push Green Brand Equity.
Mô tả: 141 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/122571
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.68 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.48


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.