Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12468
Nhan đề: The Customer’s Brand Trust For Life Insurance Services
Tác giả: Hoàng, Thị Hồng Lộc
Nguyễn, Quốc Nghi
Từ khoá: Service
Life insurance
Customer
Brand trust
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM);20 .- p. 38-44
Tóm tắt: The research was conducted to identify the factors affecting the brand trust of customers to life insurance services. The research data was collected through a survey of 171 customers participating in life insurance by convenience sampling method. Using the Structural Equation Modelling method (SEM), the research results show that the customer’s brand trust to the life insurance services is influenced by five factors: Organizational Size, Perceived Risk, Perceived Quality, Brand Reputation and Social Influence. In particular, the Perceived Risk has a negative impact on brand trust while the Brand Reputation has the strongest effect on the brand trust in life insurance services.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12468
ISSN: 2278-487X
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_347.46 kBAdobe PDFXem
Your IP: 18.216.208.243


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.