Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12507
Nhan đề: Teachers' perceptions about task-based language teaching and its implementation
Tác giả: Nguyễn, Bửu Huân
Pham, Trung Nghia
Từ khoá: Task-based language teaching (TBLT)
Tasks
Communicative
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: European Journal of Foreign Language Teaching;3 .- p. 68-86
Tóm tắt: Task-based language teaching has been advocated as a potentially effective approach in teaching English as a foreign language (EFL) in Asian contexts, includingVietnam. However, little is known about perceptions of tasks used by teachers in actual classroom practices at tertiary education. This article therefore examines teachers’ perceptions about task-based language teaching and its implementation in EFL classes. Questionnaire and interviews were conducted to investigate the perceptions of sixty-eight university teachers in the Mekong Delta. The findings reveal positive perceptions and understanding of teachers towards task-based language teaching (TBLT). Implications for practical applications of TBLT are also presented.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12507
ISSN: 2537-1754
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_937.46 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.149.26.47


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.