Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12536
Nhan đề: Self-Awareness and Slef-Management of Students in Grades 4 and 5 in Vietnam
Tác giả: Huỳnh, Văn Sơn
Trần, Lương
Nguyễn, Thị Diễm My
Từ khoá: Self-awareness
Self-management
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: International Journal of Education and Psychology in the Community;8 .- p. 146-156
Tóm tắt: This paper presents the findings of a reseach into self-awareness and self-management of students in grades 4 and 5 in Vietnam as well as the relationship between these two factors. The survey sampling 1004 students in grades 4 and 5 in Ho Chi Minh City and Can Tho City is based on questionaires designed to evaluate self- awareness and self-management of students. The results of wich the mean of self-awareness is 2.45 and that of self-management is 2.41 are above average in the three-point scale. There have been the statistical differences in the gender and the residential areas in term of self-awareness and self-management respectively. There is a positive correlation at the moderate level between self-awareness and self-management of students in grades 4 ang 5. This also shows that if students' self-awareness is lear, then their self-management is positive.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12536
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_326.25 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.15.203.195


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.