Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12570
Nhan đề: Improving tourism services on Phu Quoc Island, Vietnam
Tác giả: Phan, Văn Phùng
Lê, Nguyễn Đoan Khôi
Từ khoá: Service quality
Tourism
Phu Quoc island
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Centre for Asean Studies;104 .- p. 1-19
Tóm tắt: The objective of this study is to propose some solutions to developing tourism on Phu Quoc Island. Data for the study were collected from domestic and foreign tourists to Phu Quoc. Such assessment methods as service quality gap model by Parasuraman et al (1998), Holiday Satisfaction (HOLSAT) and experts consultation were used. Research findings show both the positive and negative points in Phu Quoc tourism to promote and overcome them respectively. Thence, the researchers propose recommendations for Phu Quoc tourism industry to thrive in the future
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12570
ISSN: 2031-065X
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_573.57 kBAdobe PDFXem
Your IP: 18.117.158.219


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.