Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12652
Nhan đề: | The effects of question-answer relationship strategy on EFL high school students' reading comprehension |
Tác giả: | Nguyễn, Bửu Huân Nguyễn, Thị Bích Thủy |
Từ khoá: | Question-answer relationship strategy EFL Reading comprehension |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | European Journal of English Language Teaching;3 .- p. 34-48 |
Tóm tắt: | This paper reports the effects of the question-answer relationship strategy (QARS) on English as a foreign language (EFL) high school students’ reading comprehension and their perceptions of implementing this reading strategy. An experimental study was conducted with 50 tenth-grade students in a district high school in Can Tho City. The data were collected from the pretest and posttest, questionnaire, and interviews. The findings show that the QARS had positive effects on students’ reading comprehension and that students had positive perceptions of implementing this reading strategy. The findings of this research add to the contemporary literature the value of using the QARS to promote student learning reading. |
Định danh: | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12652 |
ISSN: | 2501-7136 |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 725.79 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 3.17.183.187 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.