Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12652
Nhan đề: The effects of question-answer relationship strategy on EFL high school students' reading comprehension
Tác giả: Nguyễn, Bửu Huân
Nguyễn, Thị Bích Thủy
Từ khoá: Question-answer relationship strategy
EFL
Reading comprehension
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: European Journal of English Language Teaching;3 .- p. 34-48
Tóm tắt: This paper reports the effects of the question-answer relationship strategy (QARS) on English as a foreign language (EFL) high school students’ reading comprehension and their perceptions of implementing this reading strategy. An experimental study was conducted with 50 tenth-grade students in a district high school in Can Tho City. The data were collected from the pretest and posttest, questionnaire, and interviews. The findings show that the QARS had positive effects on students’ reading comprehension and that students had positive perceptions of implementing this reading strategy. The findings of this research add to the contemporary literature the value of using the QARS to promote student learning reading.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/12652
ISSN: 2501-7136
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_725.79 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.17.183.187


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.