Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/22695
Nhan đề: Teacher education reform models: from a worldwide overview to Vietnam's reality
Tác giả: Kieu, Thi Kinh
Vo, Van Minh
Pham, Quy Muoi
Từ khoá: Teacher education
Vietnam
Continuing model
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science, The University of DaNang-University of Science and Education;No 26(05) .- Page.74-80
Tóm tắt: Teaching is considered as one of the most noble callings in Vietnam, yet in recent years the enrollment and training of teacher students has been in crisis due to a lack of concern from society compared to the previous time and a shortage of job positions after graduation. As a result, it is necessary to reform the conventional model of teacher education and shifting from the quantitative training approach to the qualitative focus. This article presents an overview of teacher education in some countries, thereby analysing remaining issues of teacher education in Vietnam and proposing a model to reform teacher education.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/22695
ISSN: 1859-4603
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Sư phạm - Đại học Đà Nẵng

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.97 MBAdobe PDF
Your IP: 3.140.195.142


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.