Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/22696
Nhan đề: Indian teacher training system: training of school teachers in ict skills towards building an ict enabled teaching
Tác giả: Kusuma, Krishna Sankar
Từ khoá: India
ICT skills
In-service teachers
Teacher training
ICT policy
Năm xuất bản: 2017
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science, The University of DaNang-University of Science and Education;No 26(05) .- Page.81-86
Tóm tắt: In India school education over the years has expanded rapidly both in rural and urban areas. The quest for learning and better living is one of the motivations that every strata of society wanted to send their children to school. The enormous growth of private schools is one indication of the increased requirement education at school level. The major findings of the study explain how the ICT is made a compulsory subject at training colleges with the improved ICT curriculum. The study reveals the strategies of Indian government that surpasses the challenges in re-training of in-service teachers on ICT skills and building the school infrastructure.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/22696
ISSN: 1859-4603
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Sư phạm - Đại học Đà Nẵng

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
4.47 MBAdobe PDF
Your IP: 3.145.61.142


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.