Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/22822
Nhan đề: | Appling information communication technology (ICT) and experiential learning in climate change education at higher education: a case study |
Tác giả: | Kieu, Thi Kinh |
Từ khoá: | Climate change education Higher education Digital hybrid textbook Experiential learning |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Journal of Science, The University of DaNang-University of Science and Education;No 31(05) .- Page.57-64 |
Tóm tắt: | Education is among effective tools to build climate change (CC) resilience. Higher education institutions have a crucial role to play in such difficult tasks. Despite existing and prospective impacts of CC in Vietnam, there are very few publications related to teaching CC at a higher education level. Thus, the research was designed to present initial efforts to mainstream CC at higher education. This artice firstly presents the students’ reflections after participating in two CC training courses. Then, it draws lessons learned based on student discussion and recommendation before analyzing a teaching strategy to ensure the success of teaching CC. Those lessons learned and the teaching strategy can be applied to encourage CCE at other higher education institutions. |
Định danh: | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/22822 |
ISSN: | 1859-4603 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Trường ĐH Sư phạm - Đại học Đà Nẵng |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.86 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.142.197.111 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.