Khoa Ngoại ngữ Trang chủ Bộ sưu tập Xem thống kê

Duyệt
Đăng ký nhận thông báo hàng ngày qua e-mail từ bộ sưu tập này RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Các biểu ghi của bộ sưu tập (Sắp xếp bởi Ngày gửi theo thứ tự Giảm dần): 61 tới 80 của 354
Năm xuất bản Nhan đềTác giả
2025English-Studies students' perceptions of presentation skillsNguyễn, Hải Quân; Trươn, Thanh Thảo
2025A Study on Difficulties and Strategies for Improving English Listening Comprehension of First-year English Majors at Can Tho UniversityHuỳnh, Văn Hiến; Hà, Nguyễn Nguyên Thảo
2025EFL Students' perceptions of using Teachers' Authentic Materials to develop Intercultural Communiative Competence in English learningThái, Công Dân; Trương, Hiếu Ngân
2025English-majored students’ attitudes toward using authentic materials in learning English. (Thái độ của sinh viên chuyên ngành tiếng Anh đối với việc sử dụng tài liệu thực tế trong việc học tiếng Anh.)Phan, Thị Tuyết Vân; Trần, Minh Thư
2025An Analysis of the Construction of Female Protagonists In The Scarlet Letter by Nathaniel Hawthorne and The Thorn Birds by Colleen McCullough from the Lens of FeminismHồ, Phương Thuỳ; Huỳnh, Ngọc Hải Vy
2025ENGLISH-MAJORED STUDENTS’ PERSPECTIVES ON USING COMMUNICATION STRATEGIES: A CASE STUDY AT THE SCHOOL OF FOREIGN LANGUAGES, CAN THO UNIVERSITYNguyễn, Thị Thuỳ Linh; Nguyễn, Diệp Như Duyên
2025Factors Influencing the Quality of Opinion Essays: Perspectives of Vietnamese English-Majored StudentsNguyễn, Thị Phương Hồng; Lê, Ngọc Hồng Anh
2025THE SURVEY ON THE IMPACT OF SELF-CONFIDENCE ON THE SPEAKING SKILLS OF ENGLISH-MAJOR STUDENTSHuỳnh, Văn Hiến; Huỳnh, Thảo Nguyên
2025Difficulties in Pronouncing Unfamiliar English Phonemes: Perceptions and Solutions by English-Majored Students at Can Tho UniversityNguyễn, Thị Khánh Đoan; Nguyễn, Ngọc Minh Thảo
2025The Impact of Note-taking Techniques on Quality in English-Vietnamese Consecutive Interpreting: A Qualitative AnalysisNguyễn, Thị Phương Hồng; Cao, Thị Yến Nhi
2025EFL LEARNERS’ PERCEPTIONS OF THE ROLE OF INTONATION IN ENGLISH LISTENING COMPREHENSION SKILLS IN SCHOOL OF FOREIGN LANGUAGES, CAN THO UNIVERSITYTrần, Thị Anh Thư; Nguyễn, Thị Huyền Trân
2025PERCEPTIONS OF INCIDENTAL VOCABULARY LEARNING THROUGH READING BY EFL STUDENTSPhương, Hoàng Yến; Nguyễn, Thị Lệ
2025ENGLISH STUDIES STUDENTS’ PERCEPTIONS OF USING TIKTOK TO INTERNALIZE ENGLISH-SPEAKING CULTURESTrần, Quốc Hùng; Bùi, Nguyễn Vĩnh Phát
2025ACCEPTANCE OF MOBILE DEVICES FOR LEARNING ENGLISH: A CASE OF FIRST- AND SECOND-YEAR ENGLISH MAJORS (MASS PROGRAM) AT CAN THO UNIVERSITYĐỗ, Xuân Hải; Trần, Mỹ Ngọc
2025Acceptance of Mobile Devices for Learning English by Third- and Fourth-Year English Majors (Mass Program) at Can Tho UniversityĐỗ, Xuân Hải; Lê, Nguyễn Ngọc Kim
2025ACCEPTANCE OF MOBILE DEVICES FOR LEARNING ENGLISH: RESPONSES FROM THIRD AND FOURTH-YEAR ENGLISH MAJORS (HIGH-QUALITY PROGRAM) AT CAN THO UNIVERSITYĐỗ, Xuân Hải; Lâm, Minh Thư
2025English Majors’ Perceptions and Their Current Practices of Metacognitive Strategies in Language LearningNguyễn, Hải Quân; Nguyễn, Văn Nguyên
2025THE IMPACT OF GAMIFICATION ON EFL STUDENTS' MOTIVATION AND ENGAGEMENT IN VOCABULARY LEARNINGNguyễn, Thị Thuỳ Linh; Lê, Quyền Trân
2025A NARRATIVE INQUIRY INTO ENGLISH MAJORS’ EXPERIENCES IN USING AI CHATBOTS AS CONVERSATIONAL PARTNERSNguyễn, Văn Lợi; Nguyễn, Thảo Nguyên
2025Non-English Majored Students’ Willingness to Communicate Beyond the Classroom: The Effect of Language Anxiety and International Posture.Phương, Hoàng Yến; Dương, Huỳnh Châu
Các biểu ghi của bộ sưu tập (Sắp xếp bởi Ngày gửi theo thứ tự Giảm dần): 61 tới 80 của 354