Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/2372
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorMai, Phú Hợp-
dc.contributor.authorWu, Yang Jun-
dc.date.accessioned2018-06-13T07:10:27Z-
dc.date.available2018-06-13T07:10:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://172.18.63.105/jspui/handle/123456789/2372-
dc.description.abstractIn Vietnam, the workforce is in the "gold" period, it will be the implementing motivations of the strategy socio-economic development. However, with methods of education for so long which do not fit the requirements of the new era, is producing passive "people" who is good at theory but bad at practice. School violence has still occurred; activities of tutors are rampant; the situation of abuse of collection, study, exams are still heavy; negative still exists, living standard of teachers is still difficult. The author's attempt in the paper is to present the achievements and limitations of Practical education policy of Vietnam today. Documents used by the agency's functionality Vietnam and international announced. Through analysis and synthesis authors propose methods intended to correct the weaknesses.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesSocial Sciences;2 .- p.168-178-
dc.subjectVietnamvi_VN
dc.subjectEducationvi_VN
dc.subjectCrisisvi_VN
dc.titleThe current situation of Vietnam educationvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_305.48 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.145.105.194


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.