Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University) Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 121 to 140 of 194
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Tác động của đánh giá chương trình đào tạo theo Bộ tiêu chuẩn AUN-QA: Quan điểm của giảng viênPhạm, Thị Hương; Nguyễn, Vũ Phương
2020Do ambient scents affect customers’ behavioral responses at fashion stores in Vietnam?Cao, Minh Tri; Kim Trung; Duong, Quynh Nga
2020The relationship between celebrity endorsement and brand equity: What’s happening on the social network?Pham, Minh; Bui, Ngoc Tuan Anh
2020The effect of perceived educational support, self-efficacy and planned behavior predictors on entrepreneurial intention of Ho Chi Minh City University studentsNguyen, Ngoc Duy Phuong; Quang, Ngoc Thuy Van; Nguyen, Duc Dung
2020The impact of brand positioning and knowledge on attitude towards brand and purchase intention: A study of organic rice in Ho Chi Minh CityHoang, Thi Phuong Thao; Lu, Van Bao Long; Nguyen, Le Thai Hoa
2020Push and pull factors impacting visitors’ loyalty: A case of Saigon Zoo and Botanical GardensNguyen, Hoang Sinh; Ngo, Thi Phuong Anh
2020The mediating role of passion in entrepreneurship intention: Identity centrality and role models increase passionDoan, Thi Thanh Thuy; Nguyen, Tran Cam Linh; Nguyen, Ngoc Dan Thanh
2020The effects of firm’s innovation on customer’s loyalty: A case study of Saigon COOPBui, Quang Hung; Trinh, Thuy Anh; Nguyen, Thi Thu Thao; Nguyen, Pham Kien Minh
2020Green construction performance - A study on stakeholders’ perceptionsLe, Thi Thanh Xuan; Nguyen, Thanh Hoai Thu
2020The indirect effect of social capital on performance through resilience capability - The case of State-Capital Enterprises in Vietnam (SCE)Ngo, Chin; Nguyen, Thuan
2020Motivations for attracting customers and their intention to participate in tourism events in Ho Chi Minh CityTrinh, Thuy Anh; Tran, Kiem Viet Thang
2020The influence of brand equity on consumer responses toward Cho Gao dragon fruits brandTran, Tien Khoa; Nguyen, Van Phuong; Trinh, Vu Anh Thi; Nguyen, Thi Minh Nguyet; Tran, Van Dien; Do, Thi Sa Huynh
2020Lecturers' adoption to use the online Learning Management System (LMS): Empirical evidence from TAM2 model for VietnamBui, Thanh Khoa; Nguyen, Minh Ha; Tran, Viet Hoang Nguyen; Nguyen, Huu Bich
2018Ảnh hưởng hạn chế tài chính đến quyết định nắm giữ tiền mặt của các doanh nghiệp niêm yết tại Việt NamPhạm, Hà; Phan, Đinh Quế Trân
2018Sự hài lòng trong công việc, Mối quan hệ với cam kết tổ chức và ý định nghỉ việc - Trường hợp các nhân viên kỹ thuật ngành dịch vụ cơ sở hạ tầng công nghệ thông tinVũ, Việt Hằng; Nguyễn, Văn Thông
2018Các nhân tố ảnh hưởng đến hiệu quả xuất khẩu thủy sản của doanh nghiệp Việt NamCao, Minh Trí; Nguyễn, Lưu Ly Na
2018Hành vi sử dụng ứng dụng di động để chia sẻ thông tin của khách hàng: nghiên cứu trường hợp sản phẩm mẹ và béLê, Thị Huệ Linh
2018Thái độ đối với quảng cáo trực tuyến và ý định tiếp tục mua của người tiêu dùng: một nghiên cứu trong ngành hàng tiêu dùng nhanhNguyễn, Đinh Yến Qanh; Quách, Lý Xuân An
2018Mối quan hệ giữa xuất khẩu và năng suất lao động của doanh nghiệpPhạm, Đình Long; Nguyễn, Chí Tâm
2018Tác động của đầu tư công đến thu hút đầu tư tư nhân và tăng trưởng kinh tế tại Việt NamNguyễn, Thị Cành; Nguyễn, Thanh Liêm; Nguyễn, Thị Thùy Liên
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 121 to 140 of 194