Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/28406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Cẩm Thủy-
dc.contributor.authorHoàng, Phương Dung-
dc.date.accessioned2020-07-13T08:38:47Z-
dc.date.available2020-07-13T08:38:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn0866-7462-
dc.identifier.urihttp://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/28406-
dc.description.abstractBài viết: Cơ sở lý luận về truyền thông; Kinh nghiệm hoạt động truyền thông của khoa Kinh doanh Quốc tế, HVNH.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Ngân hàng;Số 12 .- Tr.44-48-
dc.subjectThị trường nhân lựcvi_VN
dc.subjectNhu cầuvi_VN
dc.subjectHọc bậc Đại họcvi_VN
dc.titleTruyền thông hiệu quả - Góc nhìn từ Học viện Ngân hàngvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Appears in Collections:Ngân hàng

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.39 MBAdobe PDF
Your IP: 52.15.173.197


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.