Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/29787
Nhan đề: Rational and emotional preferred appeals of television commercials for FMCG: evidence from young adults in Ho Chi Minh City
Tác giả: Pham, Thi Bich Ngoc
Nguyen, The Khang
Từ khoá: Advertising
FMCG
Rational and emotional preferences
Young adults
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Khoa học Trường ĐH Mở Thành phố Hồ Chí Minh (Journal of Science HCM Open University);Số 08(2) .- Tr.72-82
Tóm tắt: This article has objectives to figure out the young adults’ preferences in advertising appeals of fast moving consumers goods (FMCG) in Ho Chi Minh City market. The differences of rational and emotional preferences are significant between gender, age group, price segment and occupation. The finding results reflect part of Vietnamese consuming culture therefore we can come up with implications to support marketers in finding out appropriate contents for their marketing strategics. Data of this research was collected via direct survey and analyzed by the SPSS software.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/29787
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
6.92 MBAdobe PDF
Your IP: 3.137.168.126


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.