Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/34621
Nhan đề: Applying docs model of Denison to evaluate corporate culture in some consumer goods small and medium enterprises in HaNoi
Tác giả: Tran, Thi Hoang Ha
Từ khoá: Corporate culture
Denison model
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;Vol.06, No.02 .- P.40-45
Tóm tắt: Corporate culture has positive impacts on business performance of enterprises. Studies on corporate culture have proven the relations between corporate culture and business performance of enterprises. Well aware of the roles of corporate culture in raising competitiveness, many Vietnamese enterprises have cared of and invested in to develop corporate culture. However, how developed corporate culture has become in each period of time, what activities enterprises should take to further corporate culture is not really clear, thus causing difficulties to enterprises when making plans to develop their corporate culture.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/34621
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.81 MBAdobe PDF
Your IP: 3.143.235.219


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.