Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36889
Nhan đề: | Lecturers' adoption to use the online Learning Management System (LMS): Empirical evidence from TAM2 model for Vietnam |
Tác giả: | Bui, Thanh Khoa Nguyen, Minh Ha Tran, Viet Hoang Nguyen Nguyen, Huu Bich |
Từ khoá: | Technology Acceptance Model 2 (TAM2) Lecturer Learning Management System (LMS) |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.3-17 |
Tóm tắt: | Online training has been a common form of training all over the world for many years ago; however, it is only a side choice alongside offline training. Not only students but also lecturers prefer offline training to online training. However, in some cases of force majeure, specifically the nCov-19 flu pandemic, online training is considered the best way to teach. This study is based on the Technology Acceptance Model 2 (TAM2) to learn about the lecturers' adoption of using the learning management system (LMS) at universities in Vietnam. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36889 |
ISSN: | 1859-3453 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University) |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.63 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 52.15.92.58 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.