Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36889
Nhan đề: Lecturers' adoption to use the online Learning Management System (LMS): Empirical evidence from TAM2 model for Vietnam
Tác giả: Bui, Thanh Khoa
Nguyen, Minh Ha
Tran, Viet Hoang Nguyen
Nguyen, Huu Bich
Từ khoá: Technology Acceptance Model 2 (TAM2)
Lecturer
Learning Management System (LMS)
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.3-17
Tóm tắt: Online training has been a common form of training all over the world for many years ago; however, it is only a side choice alongside offline training. Not only students but also lecturers prefer offline training to online training. However, in some cases of force majeure, specifically the nCov-19 flu pandemic, online training is considered the best way to teach. This study is based on the Technology Acceptance Model 2 (TAM2) to learn about the lecturers' adoption of using the learning management system (LMS) at universities in Vietnam.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36889
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
4.63 MBAdobe PDF
Your IP: 52.15.92.58


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.