Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36898
Nhan đề: The influence of brand equity on consumer responses toward Cho Gao dragon fruits brand
Tác giả: Tran, Tien Khoa
Nguyen, Van Phuong
Trinh, Vu Anh Thi
Nguyen, Thi Minh Nguyet
Tran, Van Dien
Do, Thi Sa Huynh
Từ khoá: Brand equity dimensions
Overall brand equity
Purchase intention
Word of mouth
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.18-36
Tóm tắt: This thesis study wants to implement a model test for better understandings of brand equity and consumer responses toward Cho Gao Dragon Fruit brand. With the rapid growth of agriculture, including domestic consumption and export of the dragon fruits, it is crucial to differentiate the Cho Gao Dragon Fruits to othercompetitors in both domestic and foreign markets. Using Structural equation modeling (SEM) to analyze the data of 274 questionnaires to investigate the effects of brand equity and its dimensions on consumer responses. The results show that brand equity dimensions such as brand awareness, brand association, perceived quality are interrelated and those dimensions have a direct and significant effect on brand equity, except brand awareness.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36898
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
5.16 MBAdobe PDF
Your IP: 18.222.98.202


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.