Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36935
Nhan đề: The effects of firm’s innovation on customer’s loyalty: A case study of Saigon COOP
Tác giả: Bui, Quang Hung
Trinh, Thuy Anh
Nguyen, Thi Thu Thao
Nguyen, Pham Kien Minh
Từ khoá: Marketing innovation
Products/service innovation
Social media innovation
Customer’s loyalty
Customer satisfactions
Consumer perceived value
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.82-100
Tóm tắt: Identifying how the innovation affects the customer’s loyalty via the consumer perceived value and customer satisfactions from products or services provided by the Coopmart Retailers System in Ho Chi Minh City, Vietnam is the purpose of this search. This research also draws some suggestions for the firm’s future development. The research was conducted through 2 phases: a qualitative pilot study and quantitative analysis. The pilot study was conducted with 5 people who are working in Coopmart as department heads, deputy heads, and managers with at least 10 years’ experience.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36935
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
5.71 MBAdobe PDF
Your IP: 18.117.91.157


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.