Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36945
Nhan đề: The impact of brand positioning and knowledge on attitude towards brand and purchase intention: A study of organic rice in Ho Chi Minh City
Tác giả: Hoang, Thi Phuong Thao
Lu, Van Bao Long
Nguyen, Le Thai Hoa
Từ khoá: Organic rice
Brand positioning
Brand knowledge
Attitude towards the brand
Organic rice purchase intention
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.136-148
Tóm tắt: The purpose of this study is to measure the effectiveness of factors of brand, including Brand Positioning, Brand Knowledge, Attitude towards Organic Rice Brand, and Organic Rice Purchase Intention. The survey was conducted with a sample of 224 consumers shopping at four organic rice shops in Ho Chi Minh City.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36945
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.87 MBAdobe PDF
Your IP: 18.118.33.239


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.