Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36946
Nhan đề: The effect of perceived educational support, self-efficacy and planned behavior predictors on entrepreneurial intention of Ho Chi Minh City University students
Tác giả: Nguyen, Ngoc Duy Phuong
Quang, Ngoc Thuy Van
Nguyen, Duc Dung
Từ khoá: Entrepreneurial intention
Self-efficacy
Perceived education support
Students
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.149-163
Tóm tắt: The research attempts to quantify the significance of perceived education support, self-efficacy, and the theory of planned behavior in predicting the entrepreneurial intention among undergraduate students in Ho Chi Minh City (HCMC). The paper employs a 28-item questionnaire to acquire information on undergraduate demographics and six variables based on the five-point Likert scale. SmartPLS version 3.0 was applied to analyze statistical data collecting from 312 students in three selected universities in Ho Chi Minh City.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36946
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
4.52 MBAdobe PDF
Your IP: 18.188.106.47


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.