Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36946
Nhan đề: | The effect of perceived educational support, self-efficacy and planned behavior predictors on entrepreneurial intention of Ho Chi Minh City University students |
Tác giả: | Nguyen, Ngoc Duy Phuong Quang, Ngoc Thuy Van Nguyen, Duc Dung |
Từ khoá: | Entrepreneurial intention Self-efficacy Perceived education support Students |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.149-163 |
Tóm tắt: | The research attempts to quantify the significance of perceived education support, self-efficacy, and the theory of planned behavior in predicting the entrepreneurial intention among undergraduate students in Ho Chi Minh City (HCMC). The paper employs a 28-item questionnaire to acquire information on undergraduate demographics and six variables based on the five-point Likert scale. SmartPLS version 3.0 was applied to analyze statistical data collecting from 312 students in three selected universities in Ho Chi Minh City. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36946 |
ISSN: | 1859-3453 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University) |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.52 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.188.106.47 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.