Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/37144
Nhan đề: Factors affecting consumer’s bargaining behavior: The case of fashionable clothing
Tác giả: Dinh, Tien Minh
Phan, Thi Yen Linh
Ho, Thi Kieu Nhan
Nguyen, Tran Huyen Trang
Tran, Le Ngoc Thao Uyen
Do, Thi Ngoc Van
Pham, Khac Xuan
Từ khoá: Bargaining behavior
Bargaining action
Haggling
Fashionable clothing
Apparel
Consumer behavior
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.62-70
Tóm tắt: Shopping is one of the current trends of the Vietnamese. According to Nielsen’s research results about consumer confidence in the fourth quarter of 2017, more than half of Vietnamese people (51%) use their spare money to buy new clothes at modern business models such as supermarkets, shopping centers, or at very traditional models like street vendors and wet markets where haggling (also known as bargaining) is considered as a common habit for Vietnamese. This is due to business characteristics from a very long time ago in Vietnam.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/37144
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.67 MBAdobe PDF
Your IP: 18.117.156.153


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.