Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/38642
Nhan đề: Constructing an innovation business model: Marketing 6.0
Tác giả: Chen, Te Fu
Từ khoá: Marketing 6.0
Industry 4.0
Web 6.0
O2O
Omnichannel marketing
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;Vol.06, No.03 .- P.03-22
Tóm tắt: The study aims to review literatures including industry 4.0, web 1.0 to 6.0, 020 marketing (click-and-mortar,), omni-channel marketing, Marketing 1.0 to 6.0. And explore what are the essential dimensions in the marketing 6.0 model. Finally, the study constructs an innovation business model: Marketing 6.0. There are four essential dimensions in the marketing 6.0 model which includes industry 4.0, web 1.0 to 6.0, 020 marketing (click-and-mortar), omni-channel marketing. Furthermore, Industry 4.0 includes Cloud Marketing, Al Marketing, Big data Marketing, IoT Marketing; web 1.0 to 6.0 includes Web 4.0 Marketing, Web 5.0 Marketing, Web 6.0 Marketing; O2O marketing (click-and-mortar) includes Mobile Marketing, Online payment/Offline con­sumption/Consumer feedback, VR Marketing; omni-channel marketing includes Personalized experience, cus­tomer experience of seamless, integrated, and consistent.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/38642
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
12.6 MBAdobe PDF
Your IP: 3.142.136.226


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.