Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39504
Nhan đề: Impacts of the Tourists’ Motivation to Search for Novelty to the Satisfaction and Loyalty to a Destination of Kien Giang Marine and Coastal Adventure Tourism
Tác giả: Khuu, Ngoc Huyen
Nguyen, Quoc Nghi
Từ khoá: Novelty seeking motivation
Attractiveness
Satisfaction
Loyalty
Adventure tourism
Marine and coastal
Kien Giang
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: International Journal of Social Science and Economic Research;Vol. 4 No. 04 .- P.2807-2818
Tóm tắt: Novelty seeking motivation is the core element, stimulating tourists to the adventure tourism. Kien Giang marine and coastal adventure tourism always update itself to attract both domestic and foreign tourists. This research is carried out to prove the impacts of the motivation to search for the novelty to the satisfaction and loyalty to a destination of Kien Giang marine and coastal adventure tourism. On appying the structural equation model, this research has shown that the attractiveness of a destination positively influences the motivation of searching for novelty. Meanwhile, such motivation also strikes a positive influence on the satisfaction and loyalty of tourists. Several recommended policies have been made to boost the motivation of finding the new experience of marine and coastal adventure tourism in Kien Giang.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39504
ISSN: 2455-8834
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_1.06 MBAdobe PDFXem
Your IP: 3.144.117.52


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.