Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39572
Nhan đề: | Students’ learning autonomy, involvement and motivation towards their English proficiency |
Tác giả: | Hoang, Yen Phuong Vo, Phuong Quyen |
Từ khoá: | EFL learners Influencing factors English proficiency |
Năm xuất bản: | 2019 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Journal of English Education, Literature, and Culture;Vol. 4 No. 01 .- P.1-12 |
Tóm tắt: | Different factors are involved in the process of learners’ learning English as a second or foreign language. Among them, learning autonomy, involvement and motivation and attitude toward English language learning have been claimed to positively correlate with learners’ English proficiency. In the current study, 229 English-majored final-year students at a university in Vietnam were invited to participate in a survey to explore their English proficiency level and factors that may have impacted that level. Findings revealed that students’ learning autonomy and their active participation in classroom activities are the most influential on their English proficiency level after four years of learning. As a result, the study suggests that measures should be taken to improve students’ learning autonomy and classroom involvement. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39572 |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 193.95 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 3.144.20.151 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.