Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39578
Nhan đề: The Role of Employees in Organizational Branding: Case Study of Vietnamese Commercial Banking System
Tác giả: Trần, Thanh Thảo
Nguyen, Quoc Nghi
Từ khoá: Role
Behavior
Brand support
Employees
Commercial bank
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: International Journal of Scientific and Education Research;Vol. 3, No. 03 .- P.67-77
Tóm tắt: Employees play an important role in the process of building and developing the organization’s brand, contributing to improving the brand value and competitiveness of the organization. Applying the Structure Equation Modelling (SEM), this research has proven that organizational culture, internal brand and work motivation positively impact on the brand supporting behavior of employees in the Vietnamese commercial banking system. Therefore, the study proposes some administrative implications in order to enhance the role of employees in the building and developing the organizational brand process.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39578
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_973.97 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.23.101.75


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.