Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39579
Nhan đề: Teacher Beliefs and Practices of Scaffolding Students’ Reading Comprehension Through Questioning At Pre-Reading Stage
Tác giả: Hong, Diem Thuy
Nguyen, Buu Huan
Từ khoá: Teacher beliefs
Reading comprehension
Scaffolding
Questioning
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: European Journal of Foreign Language Teaching;Vol. 4, No. 02 .- P.72-91
Tóm tắt: Research into scaffolding has indicated its roles in assisting students in completing their English language learning tasks, including reading. This paper reports a descriptive study that explores teachers’ beliefs and their practices of the questioning strategy to scaffold students’ reading comprehension in lower secondary schools in a Mekong delta region. Data collected in this study include questionnaires, classroom observations, and semi-structured interviews. Participants were sixty-four teachers of English as a foreign language. The findings reported in this paper provide insightful views into how teachers used questions to scaffold student learning of reading comprehension. Pedagogical implications are also presented.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39579
ISSN: 2537-1754
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_1.02 MBAdobe PDFXem
Your IP: 18.223.238.38


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.